Regeneracja układu kierowniczego

Regeneracja układu kierowniczego jest konieczna, jeżeli poczujemy luzy na kole kierownicy lub trudności w jej obracaniu. Objawy te mogą być sygnałem zużycia się części bądź ich mechanicznego uszkodzenia. Często u podłoża awarii leży też zbyt niski poziom płynu w układzie wspomagania. Ponadto o usterce układu kierowniczego mogą świadczyć również drgania i wibracje pojawiające się podczas jazdy oraz charakterystyczne ściągnie pojazdu na jedną stronę. W tym przypadku problem może tkwić m.in. w niedokręconym kole lub nieprawidłowym ciśnieniu w oponach. W celu ustaleniu konkretnej przyczyny awarii należy poddać samochód diagnostyce komputerowej.

W ramach naszych usług regenerujemy lub wymieniamy:

  • przekładnię kierowniczą i maglownicę – elementy odpowiadające za przekazywanie siły rąk przyłożonej do koła kierownicy na siłę osiową skręcającą kołami,
  • drążki kierownicze – części przekazujące siłę z przekładni do zwrotnicy koła,
  • końcówki drążków kierowniczych – komponenty mające za zadanie ruchome połączenie drążka do zwrotnicy,
  • amortyzatory skrętu – elementy absorbujące wstrząsy lub nagłe silne drgania, które mogłyby doprowadzić do utraty kontroli nad kierownicą przez osobę prowadzącą pojazd,
  • pompy wspomagania układu kierowniczego i serwa elektrycznego wspomagania układu kierowniczego – części służące do wytwarzania sił ułatwiających skręcanie pojazdem.

W celu skorzystania z naszej oferty bądź w przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego.