Regeneracja silnika

Regeneracja silnika, czyli serca każdego pojazdu, może być konieczna zarówno na skutek mocnego zużycia się jednostki, jak i awarii jej poszczególnych elementów. Część usterek objawia się niepokojącymi dźwiękami, jednak niektóre z nich zostają odkryte dopiero podczas ogólnej kontroli stanu pojazdu. Zachęcamy więc do oddawania auta na przeglądy częściej niż raz do roku. Pomaga to uniknąć poważniejszych napraw, które generuję większe koszty m.in. ze względu na konieczność zakupu i wymiany części.

W ramach naszej usługi naprawy silników oferujemy Państwu diagnostykę komputerową układu oraz regulację bądź wymianę komponentów takich jak:

  • filtry i płyny,
  • świece zapłonowe lub żarowe,
  • wtryski, listwa wtryskowa i przewody paliwowe,
  • pompa paliwa, oleju, wysokiego ciśnienia,
  • głowica i uszczelka pod głowicą,
  • rozrząd (pasek, pompa wody, rolki),
  • wałki rozrządu i zawory,
  • turbosprężarki,
  • kompresory,
  • tłoki i pierścienie,
  • wał korbowy i korbowody,
  • panewki i łożyska,
  • simmeringi i oringi,
  • pomiar ciśnienia sprężania, paliwa czy oleju,
  • alternator,
  • pompa wspomagania i elementy składowe zespołu wspomagania układu kierowniczego.

Serdecznie zapraszamy Państwa do skorzystania z naszej oferty. TJM Auto Serwis znajduje się w Przeźmierowie koło Poznania. W przypadku dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego.

Najczęstsze przyczyny remontu silnika

Remont silnika może być konieczny m.in. ze względy na usterki wtryskiwaczy. Nierzadko zdarza się też, że przyczyną awarii jest zła jakość paliwa bądź wady wykonawcze. W przypadku silników benzynowych z wtryskiem bezpośrednich dochodzi zazwyczaj do odkładania się nagaru na zaworach i głowicy. Ponadto problematyczna jest także elektronika tj. wszelkiego typu czujniki, sterowniki czy cewki zapłonowe. Awaria tych systemów wynika przeważnie z wyeksploatowania, jednak może być też skutkiem źle przeprowadzonego tuningu. Oprócz tego naprawa silnika wiąże się często z wymianą łańcucha rozrządu, a więc komponentu narażonego na nieustannie duże obciążenia. Usterka może wynikać też z wadliwości alternatora, w tym np. uszkodzenia diod i spadku prądu na wyjściu.